Genenpoel

 

 

Nu begrijp ik waarom iedereen vindt dat Lena op Marie lijkt. Echt, mij was het pas duidelijk toen ik oude foto’s van Marie zag. Identiek hetzelfde kinnetje, mondje en neusje. Alleen de ogen zijn toch nog ietsje anders…

En Nora, die heeft duidelijk een compleet ander genen-setje meegekregen dan haar kleine zussen!

Explore posts in the same categories: Lena, Marie, Nora, Ontwikkeling

10 reacties op “Genenpoel”

  1. jessie Says:

    oh dit vind ik ZO cool om te zien!!! Straf hé hoe dat gaat!! Ik ben al zo benieuwd hoe Ellis verder gaat evolueren :-)

  2. Katrien Says:

    Fantastisch hé, om te zien hoe gelijkend en tegelijkertijd hoe verschillend ze zijn. ;)


  3. Waw, je ziet het écht goed !! Grappig !

  4. Miestaflet Says:

    Die twee hebben idd heel veel weg van elkaar!

    Oh, wat ben ik cerieus naar wat er deze keer uit onze genenpoel gaat komen ;)

  5. fozke Says:

    ze lijken daar idd heel hard op elkaar :-)

  6. kim Says:

    Daar ben ik nu ook eens zo benieuwd naar bij ons! Bij jullie is het echt treffend! Ze lijken echt als twee druppels water op elkaar… En Nora was een heel ander babytje…

  7. Patsy Says:

    Ik vond Lena van bij de geboorte heel erg op Marie lijken… Fascinerend!

  8. evy Says:

    Ik heb ook de foto’s er moeten bijhalen, want ik zag zat ook niet en ja ook bij mij hadden de mensen een beetje gelijk. Al is de gelijkenis bij jullie nog treffender!!


Geef een reactie

