Carnaval Ninof 2011

Elk jaar zijn ze een beetje enthousiaster over het ganse carnavalgebeuren. En niet alleen wegens de kermis, maar ook het verkleden, het dansen, de verklede mensen,… En ook het vangen en rapen van snoepjes en karamellen was een topper.

’t Worden nog echte carnavalisten.

P.S. Ge wilt niét weten hoeveel die ballon van Dora gekost heeft trouwens. Afzetters en profiteurs zijn het, die mensen die met een zuur gezicht en met een massa ballonnen rondlopen in de stoet om de kinderen hun ogen uit te steken. En wij liepen er met open ogen in natuurlijk. Ach ja, ze waren content met hun Dora-ballon. En momenteel hangt hij boven mijn hoofd tegen het plafond…

Explore posts in the same categories: Gezin, Uitje

5 reacties op “Carnaval Ninof 2011”

  1. eline Says:

    Was er ook van de partij, maar vond het niet echt goed. Andere jaren is het veel beter !!

    Groetjes
    Eline DM*

    Ps: Kom gerust is piepen bij mijn blogje, en laat dan zeker een reactie na.

  2. moeferkoe Says:

    Helaas, ik wéét hoeveel zo’n ballon kost. Wij hebben er ons tijdens de gentse feesten ook laten opleggen. De eerste dag door de verkoper, en de tweede dag door de dochter die hem in den hof heeft laten vliegen.

  3. maaike Says:

    da’s nu iets dat ik nooit maar dan ook nooit gekregen heb als kind ;-)
    en ik weet dat nog
    just geen trauma :)
    ik ben wel benieuwd wat dat kost, kan ik mij mentaal voorbereiden als ik dat ooit eens moet neertellen

    • Tamara Says:

      Jurgen vroeg aan de dame hoeveel zo’n ballon kost, ze antwoordde: “vanaf 5€”. En toen Nora een Dora-ballon koos én al aan haar handje gebonden had, zei de dame: “dat is dan 10€”. Ketsjing! Lepe truken. En wij lopen er met open ogen in natuurlijk :)


Geef een reactie

