WachtWoord

Hieronder staat in geuren en kleuren het bevallingsverhaal van Lena opgeschreven. Ook alweer bijna 4 maanden geleden trouwens…

Ter uwer en mijner bescherming staat er een paswoordje op. Te verkrijgen op eenvoudig verzoek via de reacties of mail of Facebook of Twitter.

Explore posts in the same categories: Bloggen, Lena

42 reacties op “WachtWoord”

  1. Annelies Says:

    Graag! Heel toffe foto trouwens in de header. Het zien er drie deugnietjes uit.

  2. fie Says:

    ik wil graag meelezen

  3. doetje Says:

    Ik wil ook heel graag meelezen

  4. jessie Says:

    Me too please :-)

  5. ilse Says:

    moet er zelf ook nog eens door binnen twee maand, dus
    een beetje extra info van een ervaringsdeskundige zou geen kwaad kunnen!

  6. Marleen Says:

    Bevallingsverhalen: heerlijk! Ik wil dus heel graag meelezen. En mag ik om te vergelijken dat van de andere twee ook nog eens?

  7. Nele Says:

    ikke,ook willen lezen

  8. Nele Says:

    Deze Nele wil ook wel :-).

  9. TheMiss Says:

    ik wil ook meelezen! ;-)

  10. Katleen Says:

    Ik wil ook heel graag meelezen…

  11. hoj Says:

    Ik weet niet of het past, maar ik zou ook wel willen meelezen, al weet ik niet of het enkel voor ‘kennissen’ bedoeld is. ik volg al een tijdje de avonturen van jullie gezellige gezinnetje. Leuke blog!

  12. Ine Says:

    Oeh, altijd leuk! Ben zelf 2 maanden geleden bevallen en hoor/lees niks liever dan andere bevallingsverhalen :-D

  13. saartje Says:

    Ik lees graag mee!

  14. sabine2302 Says:

    Please please pretty please?

  15. Sandy Says:

    Eilabakes,

    Ben nu ook wel curieus hé!
    Misschien kunnen we wachtwoorden uitwisselen? Ik krijg het wachtwoordje van jouw bericht en jij krijgt het wachtwoordje van mijn blog. Deal? ;-)

  16. Says:

    ik wil ook graag meelezen..

  17. carine Says:

    ge weet toch hoe nieuwsgiering ik ben hé – ik zou der dus graag ALLES van weten ;-)

  18. Isabel Says:

    *curieuzeneuze*! :)

  19. Tine Says:

    Ikke ook, ikke ook!

  20. fozke Says:

    Ik hartje bevallingsverhalen. Dus ja ikke ook graag :-)

  21. jemamuse2 Says:

    Please? Dank u! :-)

  22. Hermelijn Says:

    Mag ik meelezen? Bedankt!

  23. Evalou Says:

    Ik lees graag mee, als ik mag :-)

  24. Riet Says:

    Mag ik ook meelezen aub?

  25. Chinchilla Says:

    Ik wil ook wel!

  26. Nichtje Kim Says:

    Lange bevallingen zitten toch voor een stuk in de familie dus ik wil jouw verhaal wel eens vergelijken met dat van mij :-)

  27. Kimberly Says:

    Ikke ook! :-)

  28. juffrouwbaele Says:

    Oooh, mag ik ook meelezen?

  29. Maanmama Says:

    Ik lees ook graag mee…

  30. Saar Says:

    Mag ik meelezen?

  31. Miestaflet Says:

    Ik wil ook, kwestie van al wat in de sfeer te komen (ahum) ;)

  32. Upje Says:

    Ik zou ook wel graag willen meelezen…

  33. Tes Says:

    Pas bevallen van mijn eerste zoontje… Graag lees ik mee om te zien hoe het bij jou gegaan is. Als dat mag tenminste. Groetjes!

  34. Griet Says:

    mag ik ook meelezen?


Geef een reactie

