Gedoopt!

En terwijl iedereen zich tegenwoordig laat ontdopen, lieten wij ons jongste dopen…
Kwestie dat haar erfzonde eindelijk eens afgewassen geraakt natuurlijk, aja ;)

Explore posts in the same categories: Gezin, Lena

6 reacties op “Gedoopt!”

  1. elke Says:

    Ook al ben ik degene die mij zal laten ontdopen, toch zijn de mijne ook gedoopt, hoor.
    Proficiat!
    En op de grote foto linksonder zie ik het: ze lijken ontzettend op jou, jullie dochters :-)

  2. mayadebij Says:

    Ziet er uit als een zalige dag. Proficiat.

  3. ilse Says:

    Ik vind het toch nog wel iets hebben, je kind laten dopen vooral voor de waarden die je je kind wil meegeven en om de meter en de peter ook een beetje in de bloemetjes te zetten. Jullie zagen er super uit!


  4. Proficiat!!
    En ja, als ik de foto’s zie vind ik ook dat jij en Lena heel erg op elkaar lijken

  5. Kim Truyen Says:

    Ook al zou ik mezelf willen laten ontdopen, ben ik nu toch ook heel erg aan het twijfelen om deze baby te laten dopen. Eigenlijk vooral alleen omdat Emma wel gedoopt is, en ik geen onderscheid wil maken. Maar dat zou de enige reden zijn, en dat steekt me zo hard tegen dat ik het daarvoor moet doen, dat ik dus nog serieus aan het twijfelen ben.
    Maar toch in ieder geval een dikke proficiat! En jullie zien er inderdaad heel tof uit allemaal!


Geef een reactie

