Moederdag nr. 1

Ook al begrijpt ze er uiteraard geen snars van,
Ook al is haar creatieve input uiterst miniem, enkel een kleine voetafdruk,

Toch ben ik supercontent met mijn állereerste Moederdagcadeautje van mijn derde kind:

Een juwelendoosje! Met de geweldige crèche-foto.

Alsof ze in de crèche wísten dat mijn huidige juwelendoos letterlijk uitstulpt van de kettinkjes en oorbellen.

Explore posts in the same categories: Lena, Mezelf, Vanallesennogwat

6 reacties op “Moederdag nr. 1”

  1. jessie Says:

    Ma…zo lief en leuk zeg! Geniet er van, you super mum!

  2. Maanmama Says:

    Waauw, ze doen daar serieus hun best ginder in de crèche. Super leuk cadeautje. Maar had je niet tot zondag moeten wachten om het open te doen :-p

  3. maaike Says:

    wij krijgen geen kribbecadeautje :(
    superlief zeg!!

  4. annelissen Says:

    whaouw
    een super dochter en een super creche, lijkt mij

  5. Patsy Says:

    wat een leuk en origineel cadeautje! ééntje om zeker een leven lang te bewaren…


Geef een reactie

