Melissa Milis: GIVEAWAY Juni {Ollipoppies}

Deze creatieve dame maakt niet enkel prachtige foto’s maar doet regelmatig van ‘Give Away’. En ik waag nog eens mijn kans, jij ook?

Melissa Milis: GIVEAWAY JUNI {Ollipoppies}

Deze maand krijgen we maar liefst twee prijzen om te verloten aan de blogbezoekers . Niet één iemand maar wel twee mensen mag ik dus gelukkig maken met een schattig kinderboekje. Super toch?

 

Superschattige boekjes! I want!

Explore posts in the same categories: Bloggen

2 reacties op “Melissa Milis: GIVEAWAY Juni {Ollipoppies}”

  1. Isabelle Haeck Says:

    Wat een mooie boekjes! Typisch iets voor meisjes!

  2. Kris10 Says:

    Maar zo schattig, zo wil ik er ook wel eentje. En mijn kersvers suikerkindje ook :)


Geef een reactie

