Woordzoeker

De puzzelspeelmat werd nog eens bovengehaald. Benedengehaald eigenlijk, want ze lagen op zolder.
Lena haar speelterrein werd dus iets uitgebreid, in de hoop dat ze niet meer constant naar het dvd-rek, de salontafel met boekjes of de laptopkabels kruipt…

En ahja, nog een raadseltje: zoek in de woordzoeker-mat een 8-tal woordjes en/of namen:

Freaky? Ik? :)

Explore posts in the same categories: ;-), Lena, Mezelf

5 reacties op “Woordzoeker”

  1. Isabelle Says:

    Ikke alle 8 gevonden, denk ik:
    kus, Lena, Marie, Nora, ok, puf, lief en nop.

    Goed hé!

    Groetjes

    Isabelle
    PS ja, jij bent freaky!!!

  2. fozke Says:

    ik zie ook Raf ;p

  3. ysabje Says:

    waren die puzzeldingen niet giftig? ik wil u nu niet ongerust maken hoor… ik zou mij er in ieder geval niet teveel van aantrekken…
    en… freaky is goed! :-)

  4. veerle Says:

    Leuk speelgoed voor de mama dus…

  5. Jan Says:

    Leuk,

    Je kan ook software gebruiken om zulke woordpuzzels te maken.
    Check zeker http://woordzoekermaken.org/, daar kan je woordzoekers maken met een zin erachter.

    Groetjes,

    Jan


Geef een reactie

