A girl and her smartphone

Omdat ze me al een tijdje de ogen uitstaken,

Omdat mijn groene telefoonknop van mijn oude gsm plots niet meer werkte,

Omdat het binnenkort (nuja, binnen 2,5 maanden…) toch mijn verjaardag is,

trakteerde ik mezelf op een folie’tje:

Een smartphone!

En wel een HTC Wildfire S. Een zwarte.

 

 

Wat een leuk nieuw speelgoedje!
Gisterenavond/nacht tot na 1u de uitgebreide handleiding van a tot z uitgeplozen om alle mogelijkheden te ontdekken. Ik ben weliswaar nog niet rond geraakt maar het voornaamste weet ik nu wel, denk ik.
Ik ben alleszins verliefd op mijn HTC’tje :)

Maar wat downloadbare app’s betreft ben ik wel nog een complete leek. Dus, lieve mede-smartphoners onder jullie, overspoel mijn blog en mailbox met jullie tips en ervaringen aub! Welke apps zijn onmisbaar, handig, tof, leuk, plezant, levensnoodzakelijk,…?
Dank u zeer!

P.S. Niets dan lof over pdashop trouwens. Woensdagavond om 21u45 bestelling doorgeveven en betaald. Geen verzendkosten en de volgende dag al om 10u30 geleverd aan huis! Sjiek!

Explore posts in the same categories: Mezelf, Oproep, Vanallesennogwat

10 reacties op “A girl and her smartphone”

  1. endimi Says:

    De collect & go app vind ik super: heel de week door lijstje maken en in 1x bestellen,
    Plume voor twitter,
    Ik gebruik veel Google Talk, die vervangt nu vaak een sms.
    Voor de rest eens rondneuzen wat je fijn vindt he, veel plezier ermee!

  2. Storm Says:

    Hmm! Mooi ding. Toen ik vorige week (weeral) een nieuwe moest gaan halen heb ik met beperkt tot een simpele Nokia C3. Ze gaan in mijn handen steeds binnen de kortste keren stuk! :-(

  3. Annelyse Says:

    een smartphone is super

    ik kan me volledig aansluiten bij endimi.

    Voor de rest heb ik hier
    http://annelyse.be/?s=apps
    al een serieuze opsomming gedaan. Tegenwoordig heb ik ook alkido (een ereader erop gezet en lees ik ook boeken op mijn gsm, maar misschien is uw scherm daar net iets te klein voor)

    pas op, want het intern geheugen is wel vrij snel vol (iets waarbij ik me aan mijn desire zeer hard aan erger)

    ’t amusement nog met uw nieuw speelgoed

  4. Patsy Says:

    Woehoe! Sjiek!
    Ik twijfel nog steeds of ik zo’n smartphone nu écht nodig heb. Lees: ook ga gebruiken voor andere dingen dan te bellen. Ik zou er graag ook eentje willen maar heb schrik voor super-hoge mobiel-internet facturen… Hou ons op de hoogte of je nu écht veel plezier beleeft aan je “folie’je” ;-)

  5. zapnimf Says:

    O, ik ben zo ouderwets. Ik heb zelfs geen zin om al die bijkomende functies te leren kennen.

    Maar niettemin, heel veel plezier met uw nieuw speleding. Uiteraard ga jij er wel meteen weg mee zijn.

  6. isabel Says:

    Ik zou ook wel zo’n ding willen wanneer mijn extreem eenvoudig telefoontje de geest geeft. Waarschijnlijk zal dat een van de eerstkomende maanden ook wel gebeuren doordat de jongste hem kapot heeft geknabbeld en gesabbeld…
    Maar ik ben net zoals Patsy hierboven bang voor de megafacturen… Ik betaal nu 25,00 à 26,00 de maand en dat vind ik voldoende; ik vrees dat wanneer ik eenmaal de deugden van de smartphone heb ontdekt, die kosten wel eens vele malen hoger zullen liggen.
    Maar geniet van je nieuwe blingblingding en post af en toe eens over zijn kunnen. Misschien trek je me wel over de streep! :-)

  7. Tamara Says:

    @allen: merci voor de tips! Ik denk dat ik nu wel ongeveer alle app’s heb die ik wil of die ik ‘nodig’ heb. Voorlopig toch. Op mijn Astrid Taken Lijstje staat alleszins ‘bloggen over HTC’ vermeld. Dus binnenkort meer details :)

  8. An Says:

    Dames, voor geen torenhoge facturen maar toch 2 GB mobiel internet per maand. 1 operator: Mobile Vikings. En dan hebben ze nu ook Viking Talk. Het googelen waard want ik heb er al veel centjes mee gespaard ^^.


  9. An hierboven heeft gelijk, Mobile Vikings is echt enorm veel goedkoper!.

    Ikzelf heb ook een HTC, de apps die ik veel gebruik zijn:

    actionsnap (voor schoon foto’s)
    blogger
    Libra (voor al mijn tevergeefse dieet pogingen)
    android file manager: want zonder file manager vindt je praktisch niets terug op je htc :/


  10. […] ben nog steeds een beetje verliefd op mijn HTC’tje, ja. Zeker sinds ik Wordfeud ontdekt heb. En ik een klein beetje verslaafd ben. En dat voor […]


Geef een reactie

