Secret Santa – 2011

Een prachtig initiatief van de fantastische Tess!
En een dikke chapeau en dankjewel dat ze de organisatie errond toch weer ziet zitten.

Ik deed al twee keer mee en ben gewoon verslaafd, vrees ik . De spanning van een kadootje krijgen, maar vooral van het geven en bedenken ervan. En de spanning en de ontlading als je kadootje verstuurd en ontvangen is. Je kan maar weten hoe geweldig het is als je meedoet.

Niet twijfelen dus, maar inschrijven! En snel. Nu bijvoorbeeld. Want de inschrijvingen zijn bijna gedaan

Explore posts in the same categories: Bloggen

4 reacties op “Secret Santa – 2011”

  1. jessie Says:

    Ik ga helaas passen dit jaar (te groot tijdstekort), maar ik ga gewoon kei hard meegenieten via alle blogverhalen!! Veel plezier en succes!


  2. […] mezelf nog steeds vollenbak ontkend en verdrongen wordt (Nog 4 dagen. 4! ). En gebrainstorm voor Secret Santa natuurlijk. Ideetjes zijn er wel al een beetje, maar de uitvoering ervan zal eens moeten ingepland […]


  3. […] accomplished! Mijn Secret Santa pakket ging vanmorgen op de post. Hopelijk arriveert het ten laatste dinsdag op zijn […]


  4. […] te wezen in de zetel. Tot ik door het ram het camionnetje van de post zag toekomen. Jippie! Secret Santa had arrived! Ik voelde me plots toch ietsje beter. Ideale timing […]


Geef een reactie

