Dat het hier stillekes is.

Mijn blog heeft een ferm dipje.  Ik kom er maar niet toe om iets te bloggen. Het leven raast als een TGV voorbij. Het zijn vaak lange, drukke, hectische dagen. Zelfs mijn vrije maandag is meestal heel goed gevuld. Rond 20u liggen mijn dametjes dan wel in bed, is den boel opgeruimd en kan ik – meestal – zelfs in de zetel ploffen, maar dan ben ik meestal zo moe en leeg dat ik er enkel toe kom om wat te gapen naar Facebook, Twitter en/of tv.

En tussendoor moet er ook wat huishouden gedaan worden natuurlijk. En voorbereidingen voor een eerste verjaardagsfeestje dat door mezelf nog steeds vollenbak ontkend en verdrongen wordt (Nog 4 dagen. 4! ). En gebrainstorm voor Secret Santa natuurlijk. Ideetjes zijn er wel al een beetje, maar de uitvoering ervan zal eens moeten ingepland worden. Leve mijn Astrid Taken Lijstje voor al mijn ToDo lijstjes trouwens! Zalig voor een lijstjesfreak als ik. Idem voor Evernote: verschillende notitieboekjes voor kadootjesinspiratie, kinderpraat en Secret Santa gebrainstorm. I luvvit. 

Ik ben nog steeds een beetje verliefd op mijn HTC’tje, ja.
Zeker sinds ik Wordfeud ontdekt heb. En ik een klein beetje verslaafd ben. En dat voor iemand die vroeger nooit veel of graag scrabble gespeeld heeft, ha!

Misschien dat Wordfeud ook wel een mogelijke oorzaak kan zijn van de huidige blogstilte. Misschien, ja.

Enfin, tot later. Ik ga nog een beetje scrabble’en in bed.

Explore posts in the same categories: Bloggen, Mezelf, Tleven

3 reacties op “Dat het hier stillekes is.”

  1. The Miss Says:

    Haha, sinds ik een smartphone heb, lig ik zelfs vaak vroeger in bed dan normaal… :p

  2. zapnimf Says:

    Ooit krijg je je leven wel eens terug. Ooit.

  3. Ilse Says:

    Ik ken dat gevoel maar al te goed. 3 kindjes, het is niet niks. Maar af en toe een beetje eigen tijd opeisen is ook niet slecht (maar niet altijd even evident)


Geef een reactie

