Onze baby is 1!

Mijn kleine iniemienie pasgeboren baby is één jaar vandaag. 1 jaar…
Ik kan echt niet geloven dat dit al een jaar geleden is.

En amai, wat heb ik het er toch een beetje lastig mee. Ik voel me een beetje zoals deze mama zich een half jaar geleden voelde.  Afscheid nemen van het baby-in-huis-tijdperk. En het doet me toch (heel) wat. De laatste dagen pak ik Lena al eens steviger en langer vast. Nestel ik mijn neus in haar zalige krulletjes en probeer ik dat heerlijk babygeurtje voor eeuwig in mijn geheugen op te slaan. Tracht ik het flesjes-geef-moment zo lang mogelijk te rekken en met elke vezel in mijn lijf te genieten van dat warm hoopje meisje dat compleet overgeleverd tegen me aan leunt. Haar lachjes, enthousiast gekruip en handjesgeklap,… Alles, alles, alles. Ik observeer en sla op. En knuffel, knuffel, knuffel. En geef haar tienduizend kusjes op een dag. Of ’t scheelt niet veel.

Uiteraard ben ik ook blij dat ons klein aapje haar eerste verjaardag mag vieren. En geniet ik er ook van haar te zien groeien en veranderen. En ben ik razend benieuwd hoe ze verder zal evolueren. En is het peuter- en kleutertijdperk ook geweldig leuk en boeiend.

Gelukkige verjaardag, kleine lieve patat. Dat we u graag zien, Lena’tje-pruts. Tot aan de maan en terug!
Geniet van je feestjes dit weekend! Wij zullen dubbel zo hard genieten van jou.

Elke dag opnieuw.

 

 

Explore posts in the same categories: 1 jaar, Lena

9 reacties op “Onze baby is 1!”

  1. Karen Says:

    Ik vind eigenlijk dat baby’s een paar jaar zouden moeten wachten voordat ze beginnen te verjaren. Dan zou dat probleem direct opgelost zijn he :)
    Gelukkige verjaardag Lena, geniet van je dag/weekend!
    (Wat een mooi rokje trouwens…)

  2. Says:

    Hieperdepiep hoera voor de jarige!

    Idd niet te geloven hoe vlug het allemaal gaat…

  3. kientjes Says:

    *slik* *pinkt een traan weg*

  4. TheMiss Says:

    Zo mooi geschreven! Een heel gelukkige verjaardag voor Lena.

  5. maaike Says:

    ik las mijn berichtje nog eens opnieuw en plots kwam dat gevoel zo ineens terug
    ’t blijft een emotioneel gedoe, dat verjaren van de kids ;-)
    happy b-day lena!
    en ooit gaat dat gevoel over tamara :)

  6. zapnimf Says:

    Daar kan ik nu eens helemaal inkomen, in dat gevoel. Die babytijd vliegt en is zo’n knuffeljaar.

  7. fie Says:

    geniet ervan!
    ’t is zot hoe vlug het gaat, en hoe vlug zo’ n kleintjes veranderen

  8. prutsen Says:

    Hoera voor Lena!

  9. Patsy Says:

    Te laat (wegens op reis) maar daarom niet minder een hele dikke proficiat voor Lena! Sjonge, sjonge, niet te geloven! XXX
    Heel herkenbaar trouwens ;-) ( http://bengeltjes.wordpress.com/2008/09/09/peuter-blues/ )


Geef een reactie

