Secret Santa – 2011 – Verzonden!

Mission accomplished! Mijn Secret Santa pakket ging vanmorgen op de post. Hopelijk arriveert het ten laatste dinsdag op zijn bestemming…

Heel leuk om te zoeken naar ideeën en cadeautjes en het uitvoeren ervan. Maar toch ook steeds een opluchting en last van mijn schouders eens het verzonden is. Dat dan wordt ingeruild voor een flinke portie gezonde, plezante spanning!

Geraakt het pakket (heelhuids) bij mijn slachtoffer? Zal het op tijd zijn? Maar vooral: zal ze (en ja, het is een zij, dat kan ik al verklappen) tevreden zijn?

Spannend. Héél spannend.

 

UPDATE: Mijn pakketje is snel en heelhuids gearriveerd bij deze lieve dame! We kennen elkaar al een beetje waardoor het zoeken van cadeautjes nog specialers is. Maar waardoor de faalangst ook net iets groter was, denk ik. Maar kijk, ze was precies content! En ik dus ook! Mijn meiden vonden het trouwens geweldig om Amélie en Eline te zien blinken met hun naamkadertjes die zij helpen maken hebben.

Explore posts in the same categories: Bloggen

4 reacties op “Secret Santa – 2011 – Verzonden!”

  1. inge Says:

    Spannend he! Mijn pakje is al aangekomen: http://cuberdon-macaron.be/2011/12/16/bedankt-secret-santa/
    En nu is het nog ongeduldig wachten op mijn pakje ;o)

  2. zapnimf Says:

    Hahaha, gij hebt dat ook!
    Ik heb het mijne vandaag gebracht naar de andere kant van het land, ik moest per ongeluk in een buurdorp zijn en het woog te zwaar (en breekbaar) voor de post.

  3. annelissen Says:

    het is te hopen dat ze bij de post niet vandaag al beginnen met staken he ;-)
    spannend

  4. Karen Says:

    Het zal wel zijn dat ik er blij mee was :-)
    Je cadeau was echt het perfecte Sesa-cadeau voor mij!
    Heel erg bedankt, ook namens de dochters die uiterst fier zijn op hun kadertje :-)


Geef een reactie

