Secret Santa – 2011 – Ontvangen! (1)

Koorts, ellendig en rillen voor dood. Zo lag ik vanmiddag ellendig te wezen in de zetel. Tot ik door het ram het camionnetje van de post zag toekomen. Jippie! Secret Santa had arrived! Ik voelde me plots toch ietsje beter. Ideale timing :)

Aangezien ik momenteel aan 39,5 °C koorts zit, me on-ge-lo-fe-lijk ellendig en ziek voel, ga ik in bed kruipen en moet het uitgebreid verslag van wat ik gekregen heb nog even wachten…

Maar om mijn Secret Santa uit spanning te halen, wil ik wel nog meegeven dat ik serieus verwend geweest ben! Amai! Ik ben ongelofelijk content met mijn cadeautjes. En de dochters ook! Althans zij die het ganse concept al wat kunnen vatten natuurlijk.

Lieve Iris, je hebt dat echt geweldig goed gedaan. Dikke merci.

Morgen (of wanneer ik mezelf weer een beetje mens voel) veel meer!

P.S. Eén onderdeel vond ik zó prachtig dat ik het al een ganse dag aan het dragen ben…

Explore posts in the same categories: Bloggen

2 reacties op “Secret Santa – 2011 – Ontvangen! (1)”

  1. Sara Says:

    Ben benieuwd. Veel beterschap in elk geval!

  2. zapnimf Says:

    Voor zo ziek te zijn, klink je verdacht vrolijk.
    Beterschapjes.


Geef een reactie

