Secret Santa – 2011 – Ontvangen! (2)

Nog steeds ziek, maar vanonder mijn dekentje en met een dosis antibiotica en dafalgan in mijn lijf zal het wel lukken om te bloggen over mijn Secret Santa.

Wat ik dus kreeg van deze lieve meid:

 

– Om te beginnen: een lief briefje.

– Een prachtig, fleurig “zakdoekendooshoesje”. Omdat met drie kleine dochters in huis er veel papieren zakdoekjes verbruikt worden. Dat heeft Iris heel goed gedacht! En geloof het of niet, zo’n mooi doosje voor de zakdoekjes stond eigenlijk al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dus al meteen een schot in de roos!

– 3 mooie armbandjes, geweven van touw. Helemaal uit Thailand, gemaakt door kindjes uit een weeshuis waar Iris gewerkt heeft. Mooi! Nora en Marie zijn echte juweelmeisjes en waren er meteen verzot op.

– Een mooi glitter-handtasje!

– Een voorleesboek van ‘Finding Nemo’ voor de meisjes. Nogmaals een schot in de roos, vooral omdat ze nog maar net de film zagen op tv.

– Enkele kleine Disney-notitieboekjes voor de dochters die al goed in gebruik genomen zijn.

– Een lekker rozengeurtje om rustig te worden… :)

– Chocolaatjes! Mmmm!

– En hét pronkstuk: een prachtige zelfgemaakte ring! Echt zo mooi! Heb hem meteen aangedaan.

Kijk nu eens, mooi toch? :

Maar wat ik nog het allerallermooiste vind: Iris heeft het de laatste tijd heel moeilijk en toch zocht en vond ze de tijd om iets zelf te maken en deed ze haar best om ‘gepaste’ cadeautjes te vinden. Missie geslaagd alleszins!

Iris, dikke dikke merci! En chapeau!

Explore posts in the same categories: Bloggen

3 reacties op “Secret Santa – 2011 – Ontvangen! (2)”

  1. iris Says:

    Hey ,
    Het doe me veel plezier dat je er blij mee bent !
    En idd het is niet altijd even makkelijk thuis nu maar we laten ons hoofd niet hangen ! geniet er van !
    Ik vond deze secret santa zeer leuk om te doen !
    Ik ga je blog zeker nog in de gaten houden !
    Groetjes iris

  2. kelly Says:

    leuke kadootjes!! en idd een supermooie ring!!!

  3. zapnimf Says:

    Die ring is wel toppie seg!


Geef een reactie

