Over genen en zussen

Is het twee keer Lena? Of tweemaal Marie? Of Lena én Marie? En in welke volgorde?

 

 

 

Genen, het is iets wonderlijks.

Maar doe mij een plezier. Als je ons ooit zou tegenkomen, probeer niet teveel te benadrukken dat Lena zo hard op Marie lijkt, als Nora in de buurt is. Want ons oudste hoort dat niet zo graag. Niet alleen omdat ze het al zo vaak gehoord heeft, maar vooral omdat ze er een tikkeltje jaloers van wordt ;)

 

(Het antwoord: links Lena, rechts Marie)

 

 

 

Explore posts in the same categories: Lena, Marie

10 reacties op “Over genen en zussen”

  1. Katrien Says:

    Astemblift seg!! Ik raadde het enkel maar door de kwaliteit van de foto’s. ;) Dat zijn gewoon kopietjes.

  2. Jessie Says:

    OH MY GOD!!! net een tweeling zeg! Ik dacht dat het omgekeerd was Links Marie, rechts Lena! Wél cool om zien zeg!!!

  3. kientjes Says:

    Links Lena, rechts Marie? Geweldig he! Ik heb zo’n foto van mezelf en mijn Lena… Bangelijk! http://kientjes.wordpress.com/2011/08/09/freaky/

  4. TheMiss Says:

    Amai! Ik dacht ook dat het omgekeerd was! :-)

  5. maaike Says:

    da’s gewoon ongelooflijk hoe hard die op elkaar lijken
    ocharme die nora

  6. Annelies Says:

    Ik had ook het omgekeerde gedacht. Ik had nog nooit zoveel krullen opgemerkt bij Lena.

  7. Miestaflet Says:

    Ha, ik was helemaal juist :)

    Maar idd zeg, die komen uit ’t kopiemachine :)

  8. Patsy Says:

    Ik had het ook juist!
    Ik dacht nochtans dat de gelijkenissen er wat zouden uitgroeien bij Lena, maar ze blijven op elkaar lijken hè.
    Ge gaat nog een kopietje van Nora moeten maken hè… ;-)

  9. Lieselot Says:

    Ik was juist :D

  10. Tamara Says:

    @Patsy: Moeha! :)


Geef een reactie

