Wijvenweek!

Ik doe ook mee met wijvenweek!

Eerste keer dat ik meedoe, dus ik vind het toch wel een beetje spannend. Ik heb eerlijk gezegd ook wat getwijfeld om mee te doen. Ik vind het een super initiatief, zeker door het huidig thema ‘maskers af’. Maar ik vroeg me toch ook af of ik dat wel ging durven enal. Maar bon, als half (of eerder driekwart?) van blogland het aandurft, ik ook! Ha!

 

Want wat die geweldige wijven Lilith en Kerygma  zeggen is toch echt wel de nagel op de kop:

“Want wat wij allemaal (ja, ook u daar) schrijven op blogs, dat is gewoonlijk de meest glamoureuze kant van het leven. We moeten daar geen doekjes om winden: onze perfecte en fotogenieke kinders, ons fantastisch stijlgevoel, onze semi-professioneel zelfmaakspul en ons als een geoliede motor lopend gezin, dat zijn onze onderwerpen. Behalve tijdens deze wijvenweek. Deze week doen we het anders.”

Of ik elke dag zal kunnen bloggen, dat valt nog te zien. Maar we doen ons best! Gelukkig is het slechts een week en geen 40 dagen geen vlees eten ofzo :)

 

Explore posts in the same categories: Bloggen, Mezelf

One Comment op “Wijvenweek!”

  1. fozke Says:

    ieh; ik twijfel nog steeds…


Geef een reactie

