Marie is 4!

En fier!

 

 

Wat keek ze uit naar haar “ferjaartag”! Geweldig om te zien.

Pas na school kreeg ze bij mijn mama haar eerste cadeautje. En toch heeft ze voor en na school geen enkele keer iets gezegd of gevraagd over cadeautjes. Elk jaar valt het me op dat het toch vooral de kleine dingen zijn die haar bijblijven: ’s morgens kreeg ze van ons een sticker-wenskaart en een hele dag keek ze ernaar uit om ’s avonds de stickertjes te mogen plakken én dat ze die dan eerst mocht plakken en pas nadien haar pyama moest aandoen aandoen was al helemaal fantastisch; haar geweldig schattig lief verlegen verbaasd verbouwereerd gezichtje toen we haar met ons 4 ’s morgens wakker zongen met “Happy Birthday”; toen ze hoorde dat er op de verjaardagstaart morgen een tekening van Winnie The Pooh zal staan; het KinderSurprise-eitje dat ze vanmorgen van moeke kreeg in het Winnie The Pooh-thema; het Winnie The Pooh kaartje dat ze van moeke kreeg…

… ik voorspel nu al dat ze morgen WILD wordt als ze ziet dat de tafelversiering hélemaal in het Winnie The Pooh-thema is. Ze zit momentaal namelijk in een Winnie The Pooh-obsessie *roloog*.

Nog maar eens een voorbeeld van hoe principes tijdens het opvoeden telkens weer desastreus vernietigd worden. Ik vind Winnie The Pooh en al die beesten errond stom. En niet mooi of leuk. En irritant. En ik ging nooit iets Winnie The Boe Pooh – achtigs kopen voor mijn kinders. Moeha!

Ach ja. Ik zou dan ook gewoon alles doen voor ons zot Marie’tje…

Gelukkige verjaardag, lieve schattepatat!

WE <3 MARIE!

Explore posts in the same categories: 4 jaar, Marie

3 reacties op “Marie is 4!”

  1. Jessie Says:

    Kei tof zeg!! En wat een mooie coole kroon?!!! Have fun morgen!!

  2. Katrien Says:

    Alweer vier seg! Ik vind het een plan om ze vanaf nu om de twee jaar pas te laten verjaren. :)

    Gelukkige verjaardag Marieke!

  3. Says:

    proficiat marie!!


Geef een reactie

