#wijvenweek – Moh, kijkt nu. We zitten hier met een mening.

Niet vandaag. Vandaag zijn mijn gedachten bij alle betrokkenen van dat vreselijke busongeval in Zwitserland.
Ook al kan ik me niet helemaal inbeelden hoe zij zich nu voelen, mijn hart deed pijn toen ik het nieuws las. En ook de rest van de dag voelde ik een zware krop in de keel. En nam ik mijn dochters eens extra vast. En ergerde ik me minder snel aan alledaagse, onbelangrijke dingen.
Iets wat we elke dag zouden moeten doen, maar waar we vaak enkel op een dag als vandaag echt bij stilstaan.

Of misschien toch een kleine mening:
Ik heb echt geen nood aan beelden van huilende familieleden, irrelevante getuigenissen, shockerende beelden. Ik kan me zo zonder al die dingen ook wel een beetje voorstellen hoe gruwelijk dit is.

Op wijvenblogs.be kan je lezen wie er nog allemaal meedoet aan wijvenweek.


Explore posts in the same categories: Bloggen, Mezelf

One Comment op “#wijvenweek – Moh, kijkt nu. We zitten hier met een mening.”


  1. […] this: Be the first to like this post. » Onze patatjes […]


Geef een reactie

