(Wie geeft er) Van Katoen?

Volgens mij komen er héél veel (niet-)bloggers aanstaande zaterdag naar het geweldige Van Katoen initiatief in Gent. Wij ook! ’t Is te zeggen. Nora en ik alleszins, want we zijn ingeschreven in de Workshop “Knuffels maken”. Een van de weinige workshop waar je geen naaimachine voor nodig hebt en aangezien ik nog geen naaimachine van dichtbij gezien heb leek me dat wel een ideale workshop. Ben heel erg benieuwd alleszins. Ook naar de duizend en één activiteiten en initiatieven en leuke dingen buiten de workshops. Ik denk dat we ogen tekort gaan hebben!

Maar mijn vraag dus. Wie komt er allemaal? Ik denk dat er wel enkele mij bekende dames naar Gent zullen trekken en het lijkt me wel leuk als ik op voorhand weet wie ik moet spotten in het MIAT museum :)

Explore posts in the same categories: Bloggen, Uitje

7 reacties op “(Wie geeft er) Van Katoen?”

  1. miestaflet Says:

    Ik moet passen… en spijt dat ik daarvan heb, niet te doen. Geniet!

  2. animuz Says:

    ikke! o.a. als vrijwilliger

  3. Annelyse Says:

    ik ga waarschijnlijk wel gaan, maar ik weet nog niet wanneer, ons Liv moet naar een verjaardagsfeestje, dus misschien kom ik gewoon rustig alleen tegen de avond toe.

  4. Isabelle Says:

    Ik zit in de naaimarathon van 19 tot 22 uur!

  5. prutsen Says:

    Ik kom! Wil jou en Nora wel eens ‘in ’t echt’ zien :-)
    Heb wel nog geen idee hoe laat ik er zal zijn. Ben niet ingeschreven voor een workshop.

  6. sterreklimt Says:

    Ik kan helaas niet, ik heb een verplichting tegenover mijn 13-jarige, nl. naar The Hunger Games meegaan. Dit was het enige dat praktisch haalbaar was omdat de jongste ook mee moest met iemand anders.
    Veel plezier ginder in alle geval. En doe ze de groeten.

  7. Ilse Says:

    Ik ga stempels maken. Zullen er pas in de late namiddag zijn.


Geef een reactie

