359!

359 staat er in het vet als ik Google Reader open. 359 ongelezen blogposts. Ik heb een beetje blogachterstand, dus. Wegens veel te druk en veel te weinig tijd. En ook, de moed om er aan te beginnen is omgekeerd evenredig met de grootte van het cijfertje in het vet…

En neen, ik doe niet aan ‘Mark as read’. Mijn neurotisch brein laat dat niet toe. Ik moet ze allemaal gelezen hebben, desnoods diagonaal. Mijn frequentie van reageren zal wel iets lager liggen dan anders.

En nu kan ik ook nog niet beginnen bijlezen, want mijnen wederhelft is bijna klaar met koken (Jaha! Ik heb een man die graag en goed kookt. Beetje jaloers nu? :) ) en straks moet ik een lijstje maken van wat we allemaal moeten meesleuren als we op familieweekend gaan volgende week. Beetje stress. En ook een uitgebreide boodschappenlijst omdat het onze beurt is om in te staan voor de voedselvoorraad en dergelijke. Beetje veel stress.

Maar dat ik er ook heel erg naar uitkijk, naar het familieweekend! 8 volwassenen en 9 kinderen. Een toffe bende!

Explore posts in the same categories: Bloggen, Familie, Uitje

2 reacties op “359!”


  1. Als je ziet wanneer ik reageer op deze post, wordt wel duidelijk hoe veel ik achter ben met lezen. 668 ongelezen blogposts… Ik moet eens wat gaan schrappen in de blogs die ik volg, denk ik…

  2. zapnimf Says:

    Ik ken dat! Ik ken dat!


Geef een reactie

