Secret Santa – editie 2012

Mijn Secret Santa pakje is gearriveerd! Zo spannend! Eergisteren eigenlijk al, maar nog geen seconde tijd of fut gehad om het te melden. Laat staan om het te openen. Ik die zo zo zo nieuwsgierig ben. Maar ik wil het openen als ik genoeg tijd heb, niet snel snel. Zaterdag misschien. Of zondag.

Mijn Secret Santa zal dus ook nog beetje geduld moeten hebben :)

En zo in spanning wachten heeft ook wel zijn charme. Eigenlijk.

P1000173

 

Enige klein nadeel: ik heb er nu zelf wel serieuze Secret Santa stress door gekregen! Ik heb – ehm – nog niets. Geen idee, geen inspiratie, geen voorbereiding, noppes. Maar het komt wel in orde. Ongetwijfeld… *adem in adem uit*

Explore posts in the same categories: Bloggen

5 reacties op “Secret Santa – editie 2012”

  1. s. Says:

    Hier ook serieuze sesa-stress. Ik dacht dat ik het gevonden had, maar toen begon ik toch weer te twijfelen. En nu weet ik het eigenlijk helemaal niet meer…

    Maar het komt inderdaad ongetwijfeld hélemáál in orde! ;-)

  2. Ilse Says:

    Ik begon ook al even te panikeren. Hier staat een half pakje in de kast ;-)

  3. missfolies Says:

    Hier ook stress. Ik wil mijn pakje per sé morgenochtend op de post doen en heb nog wat werk voor de boeg.


  4. Al die stress was nergens voor nodig, hoor. Het pakje is vandaag veilig en wel gearriveerd bij mij :)
    En ja, ik ben er ook wreed content mee: http://liefactually.blogspot.be/2012/12/secret-santa-final-episode.html?m=0

    Nen dikke, dikke merci! Happy holidays!

    Groetjes,
    Lief x


  5. […] 3 meisjes 3 zusjes 3 dochters « Secret Santa – editie 2012 […]


Geef een reactie

