Secret Santa – editie 2012

Neen, ik heb niet gewacht tot vandaag om mijn pakje open te doen. Zó geduldig ben ik niet :) Wel pas nu tijd om erover te bloggen.

Maar wat was ik blij! En spijt dat ik het pakje niet meteen heb opengedaan, want wat een schatten zaten erin. Ben echt wel verwend geweest.

P1000175

Iets…

om de kindjes blij te maken: 3 baksteekvormpjes. Ideaal, want dat had ik momenteel niet in de kast liggen.

om spulletjes in op te bergen. In een heel mooi stofje. Want tasjes en zakjes kan je nooit genoeg hebben.

om te versieren. Prachtige rode zelfgemaakte oorhangers. En ik hou van rood. Heb ze al vaak gedragen de afgelopen dagen!

om mooie momenten te vereeuwigen. Een leuk handig klein schriftje voor in mijn sakosj.

een snuifje retro. Twee allerschattigste kaartjes die hangen te blinken op mijn ijskast.

P1000177

Merci, SaharaKids !

Mijn Secret Santa slachtoffer heeft haar pakje ook (mooi op tijd, oef!) gekregen en is er blijkbaar ook wel tevreden mee. Graag gedaan, Lief!

En als leuk extraatje weer twee nieuwe leuke blogs ontdekt om te volgen!
Blij dat ik weer meegedaan heb aan het Secret Santa project van Tess.

Explore posts in the same categories: Bloggen

4 reacties op “Secret Santa – editie 2012”

  1. kelly Says:

    jep, schoon kadookes!

  2. Patsy Says:

    O, allemaal leuke spulletjes zeg!
    Maare, zie ik dat goed? Jij kreeg bijna net dezelfde oorbelletjes als het paar dat je zelf maakte/gaf aan jouw “slachtoffer”?
    Zo grappig :-)


Geef een reactie

