Wachtwoord

Op mijn vorige blogpost zit een slotje.

Indien je het wachtwoord wil, mailen of reageren!

Explore posts in the same categories: Zonder categorie

70 reacties op “Wachtwoord”

  1. Gwendolyn Says:

    Hallo, mag ik het wachtwoord. Volg je al lang, maar al een tijdje geen blognieuws meer. Ben dus wel benieuwd hoe het verder met je gaat. Grtjs

  2. Says:

    ook ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat na zo een lange blogstilte en wil dus graag meelezen als ik mag….

  3. Kristien Says:

    Ook ik wil jullie graag verder volgen, zolang geleden zeg

  4. Gerda DB Says:

    Ook ik volg jullie al een hele tijd en weet graag hoe het verder gaat met jullie mooie gezinnetje. Zelf heb ik geen blog.


  5. Haaaa, je verschijnt hier plots op mijn feedly, je schrijft terug, tof!! Graag lees ik mee natuurlijk :-) als dat mag vaneigens.

  6. Ilse Says:

    Ik kom elke dag kijken en ondertussen behoorlijk ongerust…

  7. zusjesenzo Says:

    Blij je weer te horen! Ik wil ook graag meelezen.

  8. Aisha Says:

    Hallo ik ben aisha en ik ken je niet maar ik vindt dit wel een toffe blog en het lijkt me leuk om te Ine hoe de meisjes gegroeid zijn!

  9. Krientje Says:

    Ik wil ook graag verderlezen hoe het met jullie gaat. Ik volg je blog reeds lang.

  10. Patsy Says:

    Ik wil ook wel graag weten hoe het met jullie gaat. Oprecht.
    Zo te zien moest je het één en ander kwijt op je blog…
    Groetjes

  11. Hedy Says:

    Ik wil ook graag meelezen hoe het met jullie is gegaan en gaat. Heb jullie gemist. Leuk dat jullie weer terug zijn.

    Groetjes Hendrikje

  12. Isabelle Says:

    Lang geleden… ik ben ook wel benieuwd hoe het met jullie gaat!

  13. Katleen Says:

    Ooooh, ik wil ook wel graag lezen wat je te vertellen hebt :-)

  14. lily Says:

    altijd moeilijk zo’n wachtwoordpostjes.Ik ben (na al lang volgen) heel benieuwd hoe het met jullie gaat, maar ik veronderstel dat je het paswoord gebruikt om wildvreemden te weren. Aangezien ik een wildvreemde ben, durf ik het amper vragen :-)

  15. Nele Says:

    Ik heb hetzelfde gevoel als Lily hierboven, maar na zo lang niets meer gelezen te hebben, ben ik nu wel benieuwd hoe het jullie momenteel vergaat. Dus eigenlijk vraag ik het toch :-).

    • Liselore Says:

      Ik volgde ook al altijd mee.. en kwam geregeld eens kijken of er al nieuws was. Maar aangezien ik ook maar een wildvreemde ben, durf ik ook maar amper om jouw paswoord vragen. Ik hoop dat jullie het goed stellen..

  16. Annelyse Says:

    Ik wil wel graag meelezen

  17. Hermelijn Says:

    Mag ik ook meelezen?

  18. jessie Says:

    Leuk je hier nog’s te zien Tamara! Ik lees graag mee, als het mag natuurlijk.

  19. ania Says:

    Heb zelf geen blogje, maar volg je blog al een tijdje en wil ik ook graag meelezen. Mag dit?

  20. Sofie Says:

    Ik volg je blog ook al heel lang en zou graag weten hoe het met jullie gaat… Als je liever geen wildvreemden hebt die meelezen, ook alle begrip!

  21. Saar Says:

    Ik wil ook wel als dat mag.


  22. Hé, je bent terug! Fijn! Ik lees graag mee.

  23. carine van ruyskensvelde Says:

    Een sleuteltje voor je slotje is welkom :-))))

    Grts
    Carine

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  24. maaike Says:

    ik wil ook wel :-)

  25. Goedele Says:

    Ik ging krak ’t zelfde posten als Lily en sluit me aan bij Nele. Ik zie wel :-)

  26. doetje Says:

    Ik las vroeger je blog altijd, je staat in mijn feeds. Maar een paswoordje betekent meestal iets heel intiems, wil je dit delen? Ik wil graag weten hoe het jullie vergaat, maar begrijp als dat te moeilijk is.

  27. sabine2302 Says:

    Ik wil ook nog altijd blijven meelezen! Please?

  28. zwartnochwit Says:

    Oh, lang geleden! Hopelijk is alles oke? Mag ik ook meelezen?

  29. Kimberly Says:

    Ik wil ook graag meelezen! Ik volg je ook al een hele tijd maar had ook al gemerkt dat het hier zo stilletjes is de laatste tijd.. :-(

  30. katrien Says:

    Tja, een beetje hetzelfde dilemma. Ik lees al even mee, maar val wel onder de categorie ‘wildvreemde’, dus ik zie wel wat je doet. Hoop dat alles goed gaat!

  31. Evy Vereecken Says:

    leuk dat je terug bent ! ik las hier graag de verhalen van je meisjes en ben wel nieuwsgierig …

  32. Ellen Says:

    Ik ben wel benieuwd hoe het nu met jullie gaat. Ik krijg graag het wachtwoord, als het mag.

  33. Ine Says:

    Regelmatig komen piepen of er nog iets nieuws te lezen was. Als je het oké vindt, lees ik graag mee…

  34. evalouzzle Says:

    ik lees ook graag mee als ik mag…

  35. Nele Says:

    Mag ik ook meelezen? Grt.

  36. Kim Truyen Says:

    Hey, je bent terug op je blog. Mag ik ook meelezen?

  37. Griet Says:

    mag ik ook meelezen? ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat?

  38. kroezelmama Says:

    Ha das lang geleden! Ik vond meelezen altijd fijn, dus als ’t mag, graag opnieuw! ;)

  39. Isabel Says:

    Hetzelfde voor mij… Een wildvreemde die nu en dan eens kwam piepen om te zien hoe het met jou is. Alle begrip als je liever je paswoord niet geeft, dus…

  40. Annelies Says:

    Hey Tamara,
    ik vroeg me ook al een tijdje af hoe het met jullie gaat, dus als het mag, graag de sleutel voor het slotje.

  41. Maanmama Says:

    Lang geleden, ik lees ook graag mee! groetjes, x


  42. Ik lees al mee van bij den beginne…mag ik ook het wachtwoord?

  43. Marijke_ Says:

    Blij dat je weer iets geschreven hebt hier! Als ik mag, wil ik ook wel meelezen.

  44. Lieselot Says:

    Mag ik ook meelezen, Tamara? :)

  45. stephanie Says:

    Ik ben ook zo’n wildvreemde die graag blijft meevolgen met jou en je gezin. Hopelijk gaat alles goed…

  46. griet Van Durme Says:

    Zou ik ook mogen meelezen?

  47. Veerle Says:

    Ik hoop ook dat het gaat met jullie. Mag ik (nog) mee lezen…?

  48. Virginie Says:

    Blij dat je terug bent! Ik zou ook graag meelezen, lees graag vergelijkbare verhalen van de meisjes!

  49. calina Says:

    Ik zou zo graag de patatjes volgen, mag ik een wachtwoord?

  50. isabel Says:

    Ik ben ook benieuwd hoe het verder met jullie gaat. Ik ben benieuwd hoe het verder met je dochtertjes gaat aangezien mijn dochters even oud zijn.

  51. Veerle Says:

    Ik lees ook graag mee, want ik herken regelmatig dingen.


  52. Lang geleden ! En natuurlijk lees ik nog graag mee…

  53. Isabel Says:

    Lang geleden dat ik nog iets las van je 3 dames, wel benieuwd hoe het met jullie gaat.

  54. Severine Says:

    Hé je bent terug! Fijn! Ik lees ook graag mee natuurlijk!

  55. Donna Vanhauteghem Says:

    Hey, ik volgde ook de verhalen van jullie 3 schatten, maar val ook in categorie ‘wildvreemde’, dus als het niet voor onbekenden bedoeld is geen probleem hoor. Hopelijk gaat alles goed met jullie!

  56. Marion Says:

    Hier hetzelfde. Ik volg al een hele tijd maar ook wildvreemd. Benieuwd hoe het nu gaat met de meisjes.

  57. Saar Says:

    Hi, heel benieuwd hoe het gaat! Saar

  58. Spookje Says:

    Mag ik meelezen? Ook ik ben een wildvreemde…

  59. Evelyne Says:

    ik ben jaren geleden op je blog terechtgekomen via lienweb- denk ik.
    Ik bleef je volgen aangezien Marie en mijn dochter Sarah in dezelfde periode geboren werden :-). Ik kwam de laatste tijd regelmatig piepen omdat het zo stil was. Ik maakte me wat zorgen eigenlijk- maar ja het is zo bemoeizuchtig om dan zomaar te vragen waarom het zo stil was. Ik ga ervanuit dat het heel druk is wss…3 dochters. Ik heb er sinds maart van dit jaar een 2e meisje bij en ben nog steeds aan het achterlopen precies. Ik zou dus graag de draad weer oppikken op je blog- als dat mag natuurlijk.

  60. Tine Says:

    Als het mag zou ik ook graag meelezen, heb je avonturen altijd graag gevolgd!

  61. Lies Says:

    Benieuwd hoe het met de drie zusjes gaat! Mag ik meelezen?

  62. Nathan Says:

    Leuke blog. Mag ik meelezen?

  63. Dora Says:

    Ik zou ook graag meelezen, ben ook een onbekende, maar hopelijk is dat niet erg…


  64. Hey,
    Ik las hier ook regelmatig mee. Ik heb ook dochters – al zijn ze maar met 2: eentje van 5j en en eentje van 3j en het is heel leuk om herkenbare verhalen te lezen.
    groetjes

  65. Trezeke Says:

    Hey, ik lees ook graag nog mee. Heb al veel tips van je opgestoken ivm de kids. Hopelijk alles goed met jullie?


  66. Is het wachtwoord nog opvraagbaar? Na zo’n lange tijd ;-)

  67. M8eld Says:

    Kan ik ook het wachtwoord krijgen? Ik heb zelf nog geen kindjes, maar lees wel de verhalen om een beetje een beeld te krijgen van wat me over een tijdje ook allemaal te wachten staat. Wij zijn zelf ook met 3 zusjes, dus het zijn herkenbare verhalen. ;)

  68. misee willems Says:

    Mag ik ook het wachtwoord aub .

    Groetjes uit Diest.


Plaats een reactie