Secret Santa 2010 – 3!

Jippie! Mijn Secret Santa pakje is vandaag gearriveerd!

Ik liep met een onrustige, huilende Lena wat rondjes in onze living toen de bel ging. En ik een witte camionette van bpost zag staan. En mijn hart sloeg een paar slagen over! Spannend!

Jurgen ging de deur opendoen en zelfs met een huilende Lena op mijn arm kon ik het niet laten om het pakje meteen open te doen. Mijn nieuwsgierigheid neemt soms legendarische proporties aan…
En ik heb zelfs – snel snel – een foto genomen:

De buit:

Voor elk wat wils:

Voor Nora en Marie: mooie kleurige rekkertjes met strikjes
Voor Lena: extreem schattige, wollen, warme, zachte, blauwe sokjes. Komt goed van pas, want de katoenen kousjes die ik heb, zijn niet echt vrieskoubestendig.
Voor mezelf: heel mooie, toffe oorbellen. En don’t worry, Ilse, de kleur is perfect! Heel mooi.
En zelfs aan de papa des huizes is er gedacht: lekkere zuurstokken! Hij was heel aangenaam verrast. Ze hangen ondertussen al te blinken in de kerstboom.

Dikke merci, Ilse van Hetmaggeennaamhebben! We zijn er allemaal heel erg blij mee. Heel tof en lief dat je aan elk van ons gedacht hebt!

De spanning van het ontvangen en het opendoen. De lieve brief van een onbekende die zichtbaar moeite heeft gedaan om iets leuks te zoeken, te kopen of te (laten) maken. Zo blij zijn als een klein kind met de buit. Het heeft iets magisch en hartverwarmend.

En daarom ben ik een grote fan van het Secret Santa initiatief. Thumbs up for Tess! Op naar Secret Santa 2011!

Explore posts in the same categories: Bloggen

10 reacties op “Secret Santa 2010 – 3!”

  1. zusjesenzo Says:

    Oh zo tof zeg, voor iedereen iets!

  2. miestaflet Says:

    Oh waw! Daar zou ik ook vrolijk van worden!
    En leuk om al die onbekende blogs te ontdekken, zeg!

  3. kientjes Says:

    Cool! Heel tof. Inderdaad, ik ontdek nu ook weer een hoop blogs…

  4. Isabel Says:

    Zeer leuk! Mooie oorbellen!

  5. ilse Says:

    Super! Tess verdient een medaille en standbeeld ;-)

  6. Ilse Says:

    Ooh, ik word echt blij door dit te lezen!! Fijn dat je het leuk vindt! En inderdaad, geweldig initiatief van Tess:)

  7. Tess Says:

    Geweldig cadeau! :)

  8. Sara Says:

    Fantastisch toch, die Secret Santa!

  9. ysabje Says:

    wat een tof dozeke ook…


  10. […] deed al twee keer mee en ben gewoon verslaafd, vrees ik . De spanning van een kadootje krijgen, maar vooral van het […]


Plaats een reactie